ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ - ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ...


"Είμαι 39 ετών παντρεμένος με δύο παιδιά. Μέχρι πέρυσι δούλευα. Από το Δεκέμβριο του 2011 στην ανεργία όπως πολλοί άλλοι. 468 ευρώ το ταμείο. Ψάχνω για δουλειά όπως πολλοί άλλοι. Τίποτα.

Οταν δούλευα την ''πάτησα'' παίρνοντας δάνεια περίπου...
40.000 ευρώ. Το να είμαι σωστός και κύριος στις οφειλές μου, μου είναι αδύνατο. Προσπάθησα να μπω στο νόμο Κατσέλη απέτυχε ο εξωδικαστικός και έπρεπε να πάω με δικηγόρο στο ειρηνοδικείο. Χρειάζονται όμως κάποια χρήματα για τα έξοδα του δικαστηρίου τα οποία δεν έχω.

Πήγα στα δικαστήρια μήπως και μου ορίσουν δωρεάν δικηγόρο, αλλά σύμφωνα με το εισόδημα του 2011 (13.000 ευρώ περίπου ) δεν δικαιούμαι. Με βάση τα έσοδά μου δεν μπορώ να πληρώσω όμως δικηγόρο.

Ψάχνω λύση και είμαι σε απόγνωση. Δεν μπορώ να πληρώσω λογαριασμούς. Πρόσφατα η ΔΕΗ μου έκοψε το ρεύμα και το συνέδεσα μόνος μου παράνομα γιατί δεν το χωράει η περηφάνεια μου να μένω σε ένα σπίτι χωρίς φως! Δεν το χωράει ο νους μου να έρχονται τα παιδιά από το σχολείο και να μην μπορούνε να διαβάσουν (είμαστε ακόμη σε βάρδιες πρωί απόγευμα) με βοήθεια από την μητέρα μου μάζεψα 400 ευρώ και έκανα διακανονισμό.

Την επόμενη δόση όμως δεν ξέρω πως θα την πληρώσω. Το νερό απλήρωτο, τηλέφωνο τα ίδια. Νιώθω να μου έχουν διαλύσει την περηφάνεια μου, να έχουν τσακίσει την υπόληψή μου! Την στιγμή που γιορτάζουν οι πολιτικοί για τις δόσεις ή γιατί πέρασαν τα μέτρα εγώ δεν ξέρω τι να πω στα παιδιά μου που δεν μπορώ να υποστηρίξω τα θέλω τους. Δεν μπορώ να τους πάρω ρούχα και παπούτσια. Αναγκάστηκα να τους σταματήσω από τις δραστηριότητες τις εξωσχολικές γιατί δεν φτάνω.

Δεν ξέρω αν πλέον πάσχω από κατάθλιψη ή αν σκέφτομαι να τα παρατήσω, αλλά ξέρω ότι η τελευταία πηγή εσόδων μου λήγει με τον Δεκέμβριο με την τελευταία δόση του ταμείου ανεργίας. Μετά...".
(Απελπισμένος Ελληνας, αναγνώστης του enikos.gr, μεταφέρει το δράμα του)

Δεν υπάρχουν σχόλια: